czwartek, 6 maja 2010

6 maja 2010

Stardoll TV

Dzisiaj pojawiły się nowe ubrania w Starplaza które pokazywałam wcześniej w spoilerach, i nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie metka..."Stardoll TV"


Podobno jest to nowy projekt Stardoll, który powstał już kilka miesięcy temu. Ubrania pochodzą od znanych gości zapraszanych do telewizji.
Jak widać są one tylko dla SS za wyjątkiem butów. Co o nich sądzicie? Mi się podobają wszystkie oprócz tego wielkiego swetra.

Jak znajdziecie jakieś zdjęcia gwiazd w tych ubraniach, to proszę o podesłanie linku - wyśle prezent w zamian :)

za informację dziękuje HGPL

Reklama - teletubisiowa



Hej wszystkim. Tutaj
Teletubisiowa. Staram się dzisiaj aby być Cover Girl i mam nadzieję że mi w tym pomożecie więc proszę zagłosujcie na mnie dzisiaj 5/5. Na zachętę mam kilka nagród które będzie można zdobyć jeśli wygram (tylko jeśli będę miała 1 miejsce). Oto one:


5x – 10 stardollarów

2x- 20 stardollarów

10x – 5 stardollarów

Victoria Secret Wings
LE Chain Necklace
LE D*aped dress

LE Black Yellow dress

DKNY Brogue Pewter Mary Jane
kilka innych DKNY z 3 kolekcji (pomarańczowej)



Każda osoba dostanie numerek i weźmie udział w losowaniu.
Zagłosuj z kilku kont! Będziesz miała większe szanse!

Tutaj jest link do mojego apartamentu:
www.stardoll.com/member/Teletubisiowa

5 maja 2010

Darmowa piniata

1. Wejdź na http://proxyanonimo.es/
2. Zaznacz Aceptar Cookies entrantes
3. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/
4. Zaloguj się
5. Piniata czeka w apartamencie.


Metal Concentration Styled Outfits




Spoilery

Spójrzcie na te spoilery...

Czyżby się szykowała nowa ubieranka Lady Gaga?




dziękujemy misseczka105 za zdjęcia
oraz madziara34 za spoilery
a tagże klubię eski stardoll i my

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz