czwartek, 20 maja 2010

na stradoll na razie nic nie dzieje się nowego wienc wam powiem kod jak zdobycz 10sd
1.wchodzimy w ,,moja strona"
2.potem ,,moje konto"
3.gdy wejdziemy w moje konto wybieramy ,,ustawienia konta"
4.tam na samym dole pisze
Połącz się ze Stardoll na Facebook.
Połącz z Facebook
wchodzimy w to
5.zarejestruj się danę nie muszą bycz prawdziwę ale musicie miecz 18lat więc wiek też wpisjeię fałszywy
6.jeśli jesteście już zarejestrowani to wystarczy włończyć jeszcze raz stardoll wejść ,,moja strona" potem ,,moje konto",,ustawienia konta" i wchodzimy w to facebok wyskoczy wam

Zezwolić na dostęp?

Udzielenie zezwolenia umożliwi aplikacji Stardoll Feed na dostęp do danych opublikowanych w Twoim profilu, zdjęć, informacji Twoich znajomych oraz innych danych wykorzystywanych do poprawnego działania tej aplikacji.
The Stardoll Application will connect your Stardoll account to Facebook to share your Stardoll fun with your friends. You will also get a nice profile box with your MeDoll inside!
jajemy zezwul to nad nami
7.wchodzimy na interię i szukamy kod
8.wpisujemy kod na facebok
jeśli nie macię prosze pytacz i te osoby które to zdobył prosze niech mi napisza na stardoll oto mój link na stardoll
http://www.stardoll.com/pl/user/
oto jak wyglonda moja stardoll


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz